SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
S spletno stranjo www.lumen.si upravlja podjetje Lumen d.o.o.
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.lumen.si (v nadaljevanju:
lumen.si ali Lumen) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter
ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način
poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje lumen.si ter poslovni odnos med Lumen
d. o. o., (v nadaljevanju: Lumen), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju:
uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
1. Splošno o lumen.si
Lumen.si je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja svetil.
2. Ponudba in izvor
Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja
dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s
popustom.
Lumen d.o.o. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Lumen tudi
odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko
uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in
s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovoren Lumen d.o.o..
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Lumen
d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so zgolj
simbolične in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter
lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali
blago.
3. Nakup in račun
Lumen d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko
interneta.
Kupec znesek plača podjetju Lumen d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa
prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke
pošiljamo na območje Republike Slovenije.
Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun.

4. Načini plačil
ponudb
Nakup preko lumen.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da
so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.
Omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)
Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na tel.št. (02) 289 00 50. Po
naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na
pošti, banki ali spletni banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in
račun.
Plačilo preko sistema PayPal
Plačilo po povzetju
(Odkupnino paketa lahko kurirju Pošte Slovenija ali hitri dostavni službi ob dostavi plačate z
gotovino ali s kreditno / debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem
možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili
na naslov preko dostavne službe Pošte Slovenija ali hitre pošte, katerega ste navedli ob
registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na
katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete
mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo
kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka
je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.
5. Cena ponudbe
Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV.
Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v
primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani Lumen.
Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do
spremembe le-teh.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent).
Z nakupom obiskovalec/kupec pridobi pravico do nakupa
ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo
potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo
tako za ponudnika, kot za kupca.
S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.
6. Postopek nakupa na lumen.si
Uporabnik lahko naročilo opravi samo kot gost.
- Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi
nakup.
- S klikom na "Nakup z 1 klikom" ali ˝Nadaljuj˝ se prične postopek nakupa in izbere način plačila ter opravi nakup..
- Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o
izvedenem nakupu.
- Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.
Roki za plačilo:
Lumen d.o.o. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne
izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je
naročilo sprejeto.Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od
pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na
naslov lumen@lumen.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila.
Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z
elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila
ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje
podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno
telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po
elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih
artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.lumen.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti.
7. Varovanje osebnih
podatkov
Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Lumen d.o.o., Ježev dol
18, 2319 Poljčane zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih
podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Lumen d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke
uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 2 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga
predvideva.
Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe,
komunikacijo s kupcem.
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:
- IP
naslov
- ime in
priimek
- naslov
stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
- telefonska
številka
- e-mail
naslov
- čas in
datum nakupa
- arhiv
komunikacije s spletno trgovino
Podjetje Lumen d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani lumen.si
in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez
privolitve ne bo posredoval tretji osebi, oziroma jih ne bo uporabil drugače
kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke
zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru,
da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Lumen
d.o.o. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni
službi Pošta Slovenija ali hitri pošti bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za
dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.
Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standarom
Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da
poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko
(protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega
pooblaščenca (www.ip-rs.si).
Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite
pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na lumen@lumen.si
in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po
posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v
skladu z zakonom – izvedeni.
8. Komunikacija z
uporabniki
Komunikacija z uporabniki lumen.si poteka preko spletne strani in preko
elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih
primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi
preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil Lumen.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.lumen.si ali pa
preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila
jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti,
akcijami ali ugodnostimi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno
ponudbo.
9. Osnovne informacije
za uporabnike
Na spletni strani lumen.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja
s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge
potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.
Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave,
veljavnosti ponudb in ostale informacije.
Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta
vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko e-maila, telefonsko ali preko
družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v
družbenem omrežju ali drugače. Lumen.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori
tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si lumen.si pridržuje
pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in lumen.si se od
odgovornosti ograjuje.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail
naslova lumen@lumen.si ali zastavljati preko telefonske linije (02) 829 00 50
ob delavnikih med 8. in 15. uro.
10. Pritožbe in spori
Lumen d.o.o. se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti
v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu
potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči dogovor.
Uporabnikom je na voljo nekaj kontaktov:
- pisno na naslov Lumen d.o.o., Ježev dol 18, SI-2319 Poljčane
- pisno na elektronski naslov lumen@lumen.si
- telefonsko na številko (02) 289 00 50
Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore
pristojno stvarno sodišče v Mariboru.
Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med
kupcem in Lumen d.o.o..
11. Odveza
odgovornosti
Spletna stran lumen.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev.
Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se
podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo
popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru
naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in
nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo
možnost.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz
nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne
strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.
12. Pravice kupca
Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se
sklepa Pogodba, je "SLOVENŠČINA".
Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno)
pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski
obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od oddaje naročila podjetju
sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino
v roku petnajstih (15) dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se
ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od
prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V petnajstih (15) dneh od
pisnega sporočila mora kupec blago vrniti, vendar v originalni embalaži in
neodprto, Lumen d.o.o. pa mu mora vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15)
dni po prejemu vrnjenega/preklicanega blaga. V vračilo kupnine se
ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
Blago Vam zamenjamo tudi v primeru, če smo Vam zaradi naše napake odposlali
napačen izdelek. Kupnino Vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.
Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga.
V kolikor Lumen d.o.o. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in
nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval podjetju
Lumen d.o.o., kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.
V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega
plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla,
se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Lumen d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.
13. Dostava
Dostava naročila traja od 2 do 28 delovnih dni – v nedeljo in med prazniki
ni dostave.
- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije ali hitra pošta.
- Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,00 € z DDV.
- Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo
dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti
ponudnika, ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je fiksen ( 3.00 eur ) in ni odvisen od količine naročenih
izdelkov. Odkupnino paketa lahko kurirju Pošte Slovenije ali hitre pošte ob dostavi
plačate z gotovino ali s
kreditno / debetno kartico (dodaten strošek odkupa, ki ga zaračunava Pošta Slovenije ali hitra pošta).
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb
pošiljke, kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na
naslov Lumen d.o.o., ta pa mu bo zagotovil nadomestno pošiljko.
14. Vračilo blaga -
reklamacija
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih
dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka
oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od
pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe,
mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče,
najkasneje pa v 15-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči
podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma
najpozneje v 15 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec
pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 15 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni
količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga
ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če
podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
- svetil, vključno sijalkami, če je
uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil
- uporabljene izdelka, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr.
imajo vidne znake uporabe)
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam
- drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
Blago za vračilo pošljite na naš naslov:
Lumen d.o.o.
Ježev dol 18
SI-2319 Poljčane
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima
lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal
napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako
drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva
takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku
in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.