SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
S spletno stranjo www.lumen.si upravlja podjetje Lumen d.o.o.
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.lumen.si (v nadaljevanju:
lumen.si ali Lumen) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter
ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način
poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje lumen.si ter poslovni odnos med Lumen
d. o. o., (v nadaljevanju: Lumen), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju:
uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
1. Splošno o lumen.si
Lumen.si je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja svetil.
2. Ponudba in izvor
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Lumen
d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so zgolj
simbolične in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter
lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali
blago.
3. Nakup in račun
Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun.
4. Načini plačil
ponudb
Nakup preko lumen.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da
so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.
Omogočamo naslednje načine plačila:
Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)
Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na tel.št. 041 664 265. Po
naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na
pošti, banki ali spletni banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in
račun.
Plačilo preko sistema PayPal
5. Cena ponudbe
Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV.
Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v
primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani Lumen.
6. Postopek nakupa na lumen.si
Uporabnik lahko naročilo opravi samo kot gost.
Roki za plačilo:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je
naročilo sprejeto.Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od
pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na
naslov lumen@lumen.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila.
Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z
elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila
ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje
podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno
telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po
elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih
artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.lumen.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti.
7. Varovanje osebnih
podatkov
Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe,
komunikacijo s kupcem.
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:
- IP
naslov
- ime in
priimek
- naslov
stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
- telefonska
številka
- e-mail
naslov
- čas in
datum nakupa
- arhiv
komunikacije s spletno trgovino
Podjetje Lumen d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani lumen.si
in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez
privolitve ne bo posredoval tretji osebi, oziroma jih ne bo uporabil drugače
kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke
zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru,
da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Lumen
d.o.o. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni
službi Pošta Slovenija ali hitri pošti bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za
dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.
Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standarom
Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite
pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na lumen@lumen.si
in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po
posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v
skladu z zakonom – izvedeni.
8. Komunikacija z
uporabniki
9. Osnovne informacije
za uporabnike
Na spletni strani lumen.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja
s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge
potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.
Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave,
veljavnosti ponudb in ostale informacije.
10. Pritožbe in spori
- pisno na elektronski naslov lumen@lumen.si
Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore
pristojno stvarno sodišče v Mariboru.
Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med
kupcem in Lumen d.o.o..
11. Odveza
odgovornosti
12. Pravice kupca
Blago Vam zamenjamo tudi v primeru, če smo Vam zaradi naše napake odposlali
napačen izdelek. Kupnino Vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.
Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga.
V kolikor Lumen d.o.o. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in
nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval podjetju
Lumen d.o.o., kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.
V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega
plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla,
se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Lumen d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.
13. Dostava
Dostava naročila traja od 2 do 21 delovnih dni – v nedeljo in med prazniki
ni dostave.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je fiksen ( 3.00 eur ) in ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Odkupnino paketa lahko kurirju Pošte Slovenije ali hitre pošte ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico (dodaten strošek odkupa, ki ga zaračunava Pošta Slovenije ali hitra pošta).
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb
pošiljke, kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na
naslov Lumen d.o.o., ta pa mu bo zagotovil nadomestno pošiljko.
14. Vračilo blaga -
reklamacija
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih
dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka
oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od
pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe,
mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče,
najkasneje pa v 15-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči
podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma
najpozneje v 15 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec
pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 15 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni
količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga
ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če
podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
Ježev dol 18
SI-2319 Poljčane